עשו זאת בעצמכם: אלמנטים לחדר המקלחת

לא משנה מהו החודש בלוח השנה, באיזו עונה אנחנו או אם אתם מצוים בדיוק אחרי שיפוץ או הרבה לפניו. לא משנה אם חדר האמבטיה שלכם קטן או גדול, מצויד באמבט, מקלחון חזיתמקלחון פינתי או באמבטיון – קישוטים מיוחדים שאנחנו יוצרים לגמרי בעצמנו – לחלוטין משדרגים את חדר האמבטיה! לא צריך לעשות הרבה כדי להפוך את החדר הכי מפנק בבית ליפה ומזמין, כל שצריך לעשות הוא לרכוש כמה פריטים ולהירתם אל הטרנד העולה (ולגמרי כאן כדי להישאר): DIY. מוכנים? קדימה, יוצאים לדרך!
לאילו פריטים נזדקק?

  •  סיכות
  •  ענפים
  •  סרטים חגיגיים
  •  אורות קטנים
  •  נרות גבוהים עומדים
  •  עיטורים שונים ומיוחדים כיד הדמיון הטובה עליכם

אז מה עושים?
שלב ראשון – קביעת המיקום
בחרו מדף, יחידת אחסון או סל סגור למיקום התצוגה – כל משטח הבולט לעין ולא יזיק לו טאצ' דקורטיבי עובד כאן. פנו את סביבת העבודה שלכם כדי להבטיח את אפקט ה"וואו" הרצוי – מתחילים!

שלב שני – יצירת הבסיס
מתחילים ביצירת הבסיס על המשטח הנבחר. מתחילים עם פריטים גדולים יותר כמו ענפים, ומניחים אותם על השטח הייעודי. בשטחים "ערומים" בין הענפים ניתן להניח בסיסים שונים – כמו ענפים קטנים יותר – בין לבין, כך יווצר עומק לעיצוב כולו והוא יקבל עניין וטוויסט מיוחדים.

שלב שלישי – טווית הסרטים
כשאתם שלמים ומאושרים עם התוצאה של עיצוב הבסיס, זה הזמן להתחיל במלאכת אריגת הסרטים. העדיפו תמיד להשתמש במגוון של סגנונות, רוחבים שונים וכן בטקסטורות שונות – זה יוסיף עניין ליצירה כולה. כמו כן, רצוי להשתמש בסרטים מבד, ואם רוצים להוסיף מראה חגיגי לכל העסק – תוכלו לשלב בין סרטי הבד גם סרטים נוצצים. בעדינות, טוו את הסרטים הנבחרים בינות לענפים ומסביבם.

שלב רביעי – קישוט
הבסיס מוכן והוא כבר מקבל צורה יפהפיה – ועכשיו – מקשטים! זה הזמן לשלוף מהבוידעם קישוטים קטנים בצורות ובצבעים שונים ולהניח אותם על הבסיס היפה שיצרנו. כאן זה הזמן להתפרע, תוכלו לבחור בגדלים שונים, בכמות הקישוטים שאתם מעוניינים בהם ובצבעים שאתם הכי אוהבים. ההמלצה שלנו היא לבחור בגווני צבע המשלימים את הסגנון הכללי של החדר. כך למשל, אם יש לכם חדר אמבטיה בגוונים טבעיים (לבן/כפרי) תוכלו ללכת על קישוטים ניטרליים, ואם הצבע השולט בחדר האמבטיה שלכם הוא דומיננטי, כמו ירוק, למשל – צבעים אדומים יוכלו להיות נהדרים.

שלב חמישי – הוספת אורות
כעת, כשהיצירה שלנו כמעט מושלמת, זה הזמן להוסיף את האורות הקטנים ואת הנרות לתצוגה. את הנרות הציבו מאחורי העיצוב, הם ישלימו את המראה כולו. תוכלו לבחור בנרות ריחניים וחגיגיים (אך כמובן – לא להשאיר אותם דולקים כשאתם לא נמצאים בחדר!) או בנרות נטולי ריח.
וכעת – סיימתם! יצירת ה- DIY שלכם מושלמת וחדר האמבטיה שלכם קיבל טוויסט עיצובי מדליק ואלגנטי בקלות – שכולו מעשה ידיכם להתפאר!