טיפים לארגון מושלם של חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא המקום אליו אנו נכנסים כשאנו רוצים להתרענן, להשאיר מאחורה את כל מה שעברנו ולצאת חדשים ונקיים, לכן אנו רוצים שחדר האמבטיה יהיה מקום מסודר, מרגיע ונקי. לא פעם סידור האמבטיה נראה פעולה מסובכת כיוון שקשה לשמור על סדר וארגון בחלל קטן שיש בו יחסית הרבה אביזרים חיוניים. כדי לעזור לכם לעשות קצת סדר בבלגן ולהיכנס לחדר אמבטיה עליו חלמתם הינה כמה טיפים שימושיים:

ארון שירות לאמבטיה הוא פתרון לסדר

ארון שירות לאמבטיה הוא בהחלט הרהיט הכי שימושי שמכיל את רב הפריטים הנצרכים לנו בחדר, לכן חשוב לבחור ארון שיתאים בגודלו לחלל החדר, יענה על הצרכים שלנו ושישלים את הקו העיצובי. אם החדר קטן כדאי לרכוש ארון שרות הכולל כיור וכך לחסוך מקום, אפשר גם לרכוש ארון בהתאמה אישית כך שיתאים בדיוק, אם דווקא יש לנו חלל מרווח אפשר לבחור ארון גדול יותר עם שטח אחסנה יעיל יותר. הארון צריך לשמש מקום לאחסון שלל אביזרים לכן הוא צריך להיות בגודל ובעומק המתאים, כמו כן כדאי שיהיה עשוי מחומר גלם איכותי כיוון שחדר האמבטיה הוא לרוב עם לחות ורטיבות וצריך שיחזיק מעמד לאורך זמן. ישנם מגוון סוגים וגדלים של ארונות, לכן מומלץ להתייעץ עם מומחים.

ארון שרות תלוי למראה רחב ונקי

אם יש לכם חדר אמבטיה שאינו גדול מומלץ לרכוש ארון שירות לאמבטיה תלוי, הכוונה היא לארון שתלוי על הקיר ללא רגליים ונראה מרחף באוויר כך שחלל האמבטיה נראה רחב יותר וגם הניקיון של החדר הוא פשוט ונוח יותר. אם יש לכם מקום ומרחב בחלל האמבטיה אפשר לבחור ארון עומד שנתמך עם רגלים. ישנם סוגים שונים ודגמים רבים לשני סוגי הארונות כך שכל אחד יכול לבחור בהתאם לחלל האמבטיה שלו כך שהארון יהיה מדויק לצרכים שלכם.

הכניסו רק מה צריך לארון שירות לאמבטיה

לכולם יש נטייה כזו לאחסן המון דברים לא נצרכים בחדר האמבטיה, לכן חשוב לפני שמארגנים לעצור ולעשות סדר בכל הפריטים, מומלץ לזרוק את כל מה שאספתם,שמרתם ושאין בו שימוש כבר, כמו כן למיין דברים שלא אמורים באמת להיות בחדר האמבטיה למשל: תרופות, בשונה ממה שכולם חושבים זה ממש לא מתאים שיהיו באמבטיה אלא עדיף בחדר יבש, או מגבות ישנות ובלויות. כדאי גם להשתמש בחלק הפנימי של דלתות הארון לאחסון ע"י הדבקה של ארגוניות בהן אפשר לאחסן מוצרי עיצוב שיער וכדומה.

ארון שרות צר לפינת האמבט

אם סידרתם את הארון ועדיין נשארו פריטים שאין להם מקום אפשר לבחור בארון שרות פינתי , ארון כזה באמת יכול לסגור לכם את הפינה- משתלב כמעט בכל חלל, יושב בפינה שלרוב איננה שימושית ומספק מקום לאחסון פריטים שונים בצורה מסודרת כך שהם נמצאים בהישג יד. ישנם מגוון של דגמים וצבעים שונים של ארונות פינתיים שתוכלו להתאים לסגנון בחדר האמבטיה שלכם.

בחרו אביזרי אמבט מתאימים

האביזרים באמבטיה הם חלק חשוב מהסדר והארגון, כדאי לבחור אביזרי אמבט מעוצבים שישדרגו את המראה של חלל האמבטיה בהמשך לסגנון הקיים, אך לא פחות חשוב זה שהם יהיו באמת שימושיים ולא ייתנו תחושה של עומס בחדר.

השתמשו במחלקי מגרות/קופסאות לארגון וסדר

מחלקי מגרות או קופסאות אחסון לארון הם פתרון מושלם לסדר וארגון , בדר"כ חדר האמבטיה עמוס בפריטים קטנים שעושים בלגן, לכן אפשר להשתמש במחלקים או סלסילות קטנות כדי למיין את הפריטים כך שהם מסודרים בצורה יפה וגם אפשר למצוא אותם מהר כשצריך. למשל אפשר לחלק בסלסילות אביזרי שער, אביזרי עזרה ראשונה וכו'. פתרון זה יכול גם לפנות מקום ולהשאיר חלל פנוי. כמו כן אפשר להשתמש בקופסאות גם לאביזרים אחרים שנמצאים בחדר למשל אפשר לשים את השמפו והמרכך בסלסילה דקורטיבית למראה מסודר ונקי.

מעט פריטים דקורטיבים ומסודרים

אם בכל זאת יש לכם פריטים דקורטיביים שאתם לא רוצים לוותר עליהם ונותנים לחלל תחושה נעימה ומעוצבת למשל נרות ריחניים או מגבות צבעוניות ורחניות, אפשר לרוב למצוא פריטים כאלה בהשקעה קטנה, וגם אפשר להחליף כשבא לכם לרענן את האמבטיה. פריטים אלו אפשר להניח על מדפים פתוחים, אך חשוב לא להעמיס ולהניח בצורה מסודרת כך שהחלל יראה נקי ומעוצב לפי הסגנון האהוב עליכם.

פריטים שימושיים במקום נגיש

אם יש חלל שנותר מסביב ונשארו עוד פריטים לאחסון אפשר למצוא עוד פתרונות שיתאימו כמובן לחלל הנותר. אפשר לבחור מדפים פתוחים או ארונות עליונים שיכולים להתאים לפריטים שהם פחות שימושיים ביום יום, למשל אפשר לשדרג את חדר האמבטיה עם מדף מעל דלת הכניסה שם אפשר להניח גלילי נייר טואלט ועוד פריטים שאנו צריכים להוציא לעיתים רחוקות יותר, פתרון שכזה משדרג את מראה החדר, גם חוסך מקום וגם מהווה עוד מקום אחסון. אם תבחנו את סדר הפעולות שלכם בבוקר תוכלו לשים לב לפריטים שהם שימושיים יותר ולאלו השימושיים פחות ולפי כך לארגן את הדברים.

בשביל שארגון חדר האמבטיה יהיה כמו שאתם אוהבים, תעצרו רגע ותנסו לדמיין איך הייתם רוצים לראות את חדר האמבטיה, את הכלים, הרהיטים וגם איזה אביזרים מתאימים. חשוב לבחור את האביזרים בתכנון מראש כך שישדרגו את החדר אך גם יתנו מענה לחדר נקי ומסודר.
לכל שאלה והתייעצות נשמח להיות לכם לעזר!