מושב TOTO

אחד המקומות הפחות פופולאריים לשיחה בין אנשים הוא חדר השירותים. אבל האמת היא שהוא צריך לקבל את הכבוד שלו, מכיוון שבו אנחנו עושים פעולות שחשובות לבריאותנו, נותנים לגוף שלנו להשתחרר ולהתחדש וכן, זה גם אחד המקומות בהם יש לנו שקט מכל הרעש והבלגן בחוץ.

הזמן הזה שבו אנחנו נמצאים לבד עם עצמינו, צריך להיות זמן איכותי. גם בשירותים אפשר להתפנק ואין סיבה לשבת על אסלה קרה או לא נוחה. עם מושב TOTO הבילוי היומי שלכם בשירותים יכול להיות כייפי יותר. הוא יכול להשתדרג בצורה משמעותית עם ישיבה נוחה וניקיון פשוט וקל.

שמירה על ניקיון והיגיינה

שיחה על מה שקורה בשירותים לא יכולה להיות באמת אסתטית. מה לעשות. טבע האדם המודרני הוא להסתיר פעולות מעין אלו וכמה שפחות לדבר עליהם, כי זה לא נעים ולא מקובל. ובכל זאת, ישיבה על האסלה והתפנות בשירותים היא פעולה היגיינית של הגוף, פעולה בה הגוף מתנקה מבפנים וצריך אחריה גם לנקות אותו חיצונית.

מושב אסלה מסוג מושב TOTO הוא המושב האידיאלי לשמירה על היגיינה. יש בו אפשרות לשטיפה קדמית ואחורית באמצעות מים מטוהרים וחמימים, כך שזיהומים בקטריאליים נמנעים בצורה הזו. שמירה על הניקיון עם מושב האסלה של חברת TOTO מאפשר ניקיון מקסימלי. הוא תחליף ראוי לנייר טואלט והוא גורם לתחושה נעימה ונוחה.

מותר להתפנק בשירותים…

מי מאיתנו לא מכיר את זה, מגיעים הביתה אחרי שמתאפקים זמן רב ומחכים לרגע בו אפשר כבר יהיה לשבת על האסלה ולהירגע. בחורף זה ממש לא נעים והקור של האסלה מוציא קצת את החשק. אבל עם מושב TOTO החוויה היא אחרת לגמרי. זו אסלה שניתן לחמם אותם ככה ולשבת בכיף ובנועם. לא צריך יותר לסבול מקור ולא צריך למצוא פתרונות יצירתיים כדי שזה לא יקרה.

יתרונות נוספים

הנה עוד כמה יתרונות נוספים של מושב אסלה מסוג מושב TOTO. ההפעלה של האסלה מתבצעת על ידי חיישן ונורה אינפרא אדומה ככה שרק כשמתיישבים על האסלה יהיה זיהוי. השטיפה שדיברנו עליה היא שטיפה אינטימית והיא מאפשרת גם עיסוי על ידי שינוי זרימת המים,. זו אסלה קלה להתקנה והיא חסכונית בחשמל, היא מאפשרת גם ייבוש חמים כמו גם טיהור ונטרול של הריחות הלא נעימים.

חשוב לדעת גם שהאסלה כמו גם המכסה יורדים הידראולית מה שמאוד נוח. יש גם אחריות לשנה ככה שאתם יודעים שאתם מכוסים במידה ותהיה איזו שהיא תקלה

אין ספק שמושב TOTO הוא לא מושב אסלה שגרתי. לא כל אחד זוכה לו והוא בהחלט מעניין ומיוחד. אם אתם רוצים להתפנק, אם אתם רוצים לשדרג את חוויית הביקור שלכם בשירותים זו בהחלט האסלה בשבילכם. היא שווה כל שקל וכל מי שהתנסה בה נהנה ממנה.