כך תשדרגו את המקלחת שלכם

הילדים גדלו והאמבטיה הפכה לפחות שימושית? רוצים להפוך את פינת הטוש המסורתית למשודרגת ומתאימה לסגנון העיצוב המודרני? מקלחון בעל דלתות זכוכית הוא הדרך לשדרג את מראה חדר האמבטיה ולהפוך אותו למודרני עם עיצוב נקי. זכוכית המקלחון יוצרת גם תחושה של מרחב כך שבחדרי אמבטיה קטנים תרגישו את השינוי בצורה משמעותית. ישנם סוגים שונים של מקלחונים הנבדלים זה מזה בגודלם, צורתם, בסוג הזכוכית ובסוג הדלת. אצלנו באמבט4יו תמצאו הכל מהכל, כולל מגוון מקלחונים במבצע. איך לבחור את המקלחון המתאים?

תנאי המקום ומידות

לכל חדר אמבטיה מבנה מעט שונה וכמובן ישנם הבדלים בשטח הפנוי. חשוב לבחור מקלחון שיתאים לתנאי המקום וישתלב בצורה הטובה ביותר. אם מדובר בחדר אמבטיה חדש בו עדיין לא הותקנה מערכת האינסטלציה האפשרויות הן רבות יותר. אם חדר האמבטיה בנוי ואינכם מתכננים שיפוץ רחב, יש להתאים את מיקום המקלחון ושטחו למערכת האינסטלציה, פתח הניקוז וברז האמבטיה. בהתאם לכך תוכלו לבחור במקלחון פינתי או מקלחון חזית שיכול להתאים במצב בו הייתה קודם אמבטיה. אפשרות נוספת היא מקלחון מעוגל. ישנם מקלחונים המגיעים במידות קבועות אך ניתן גם להזמין מקלחון בהתאמה אישית אם המידות הסטנדרטיות אינן מתאימות.

כל אחד והזכוכית שלו

דלתות המקלחון עשויות זכוכית המתאימה לחדרי אמבטיה ובטוחה לחלוטין. ניתן לבחור בין זכוכית שקופה לזכוכית חלבית שתספק פרטיות. ישנה גם דרך הביניים, זכוכית שקופה עם פסים חלביים באזור המקביל לגוף כך שניתן לראות רק את הראש וכפות הרגליים. ניתן גם לבחור בזכוכית שמוטבעות בה דוגמאות כך שאינה חלקה ("זכוכית סבתא"). זכוכית זו מתאימה לעיצוב רטרו או להכנסת מוטיב של רטרו לעיצוב מודרני. זכוכית שקופה תיצור בצורה טובה יותר אפקט של מרחב, אך זכוכית חלבית כאמור תשמור על פרטיותכם בצורה טובה יותר- הכל תלוי בבחירה שלכם. אצלנו תמצאו מקלחונים במבצע ובכלל עם אפשרויות שונות לעיצוב הזכוכית.

דלתות- כנף או הזזה?

חלק נוסף וחשוב במקלחונים הוא הדלת. סוג הדלת יכול להיות דלת כנף או דלת הזזה. דלת כנף הנפתחת רק החוצה אל תוך החדר מתאימה במיוחד לחדרי אמבטיה גדולים, אך ניתן להתקין דלת כנף הנפתחת גם החוצה וגם פנימה וכך לחסוך את המקום בחדר. ניתן לבחור בדלת אחת או בשתי דלתות. דלת הזזה הנעה על גבי ציר גם היא אופציה וגם בסוג דלת זה ניתן להתקין שתי דלתות הנעות כל אחת לכיוון אחר. ישנה אפשרות להתקנת דופן קבועה בלבד ללא דלת אם אתם מעוניינים במקלחון חצי פתוח.

מגוון מקלחונים במגוון מחירים

אצלנו באמבט4יו תמצאו מקלחונים במגוון מחירים על פי סוג המקלחון שאתם בוחרים. ישנם מגוון מקלחונים במבצע במחירים השווים לכל כיס. ניתן גם לרכוש סט קומפלט הכולל גם את האסלה והכיור, גם כאן במחיר נוח מאוד. מלבד מקלחונים ממגוון סוגים תמצאו באתר גם אמבטיונים אם תרצו להשאיר את האמבטיה אך לשדרג את המראה ולהחליף את הוילון בדלתות זכוכית יפות. הכנסו לאתר ותראו את שלל המקלחונים והאמבטיונים, עם תוספות כאלה ואחרות. מה שבטוח- לכל אחד מחכה כאן המקלחון או האמבטיון המתאים לו בדיוק.