חדר אמבטיה בסגנון מודרני עכשווי

 חדר האמבטיה נוצר אומנם על מנת לענות על צרכים פונקציונליים, אך אין זה אומר שצריך לבחור בעיצוב כללי וסטנדרטי. להיפך; כדי ליצור חדר אמבטיה נעים ונוח לשימוש, חשוב מאוד לשים לב לכל פרט, וזה בדיוק מטרתו של העיצוב המודרני. פריטי ריהוט ואינסטלציה מודרניים נוצרו מתוך מחשבה על ההיבט הפרקטי שבחדר האמבטיה בלי להתפשר על פתרונות עיצוב מודרניים ומותאמים אישית. אז איך יוצרים את חדר האמבטיה המודרני האידיאלי? כל הפרטים מייד.

נסתר ואלגנטי

אחד הכללים המובילים בסגנון העיצוב המודרני הוא יצירת מראה אלגנטי ומלוטש. כדי להשיג את המטרה הזאת, חשוב מאוד לשים לב גם לכלים הסניטריים שבחדר האמבטיה, כאשר הדגש הוא על עיצוב מופקד המאפשר לנו לשמור על היגיינה טובה. במקום האסלות הסטנדרטיות ניתן לדוגמה לבחור באסלות תלויות ולהתקין ניאגרה נסתרת בקיר. באופן זה ניתן ליצור גימור מהודק לחדר האמבטיה, ולא פחות חשוב מכך לאפשר ניקוי קל ויעיל של אזור האסלה. גם התקנת מנגנון אינטרפוץ בתוך הקיר של חדר האמבטיה יסייע לנו לשמור על קו עיצובי נקי בחדר אמבטיה ועל מראה מהוקצע ומדויק.

בחירה מוקפדת של הגוונים

לצבעים יש השפעה רבה על מצב הרוח שלנו, וסגנון העיצוב המודרני מאפשר לנו "לשחק" איתם כדי להרכיב את האווירה המבוקשת. אם חדר אמבטיה בשבילם הוא מקום רגוע ושלו שבו אתם מכינים את עצמכם לקראת היום החדש או נרגעים, כדאי לבחור בגוונים ניטרליים יחסית של קרם או אפור, וכדי להכניס קצת צבע בכל זאת, תוכלו לשלב ארון לאמבטיה בגוון שונה כחול תכלת. אך עיצוב מודרני מאפשר לכם גם "להתפרע" קצת יותר; תוכלו לשלב בחדר האמבטיה ריצוף בדגמים ייחודיים או לבחור אריחים בגוונים נועזים יותר. העיקרון המרכזי שצריך להנחות אתכם הוא התאמת הגוונים זה לזה ולתחושה שאתם מעוניינים ליצור.

מקומות אחסון

בחדר האמבטיה אנחנו שומרים לא מעט פריטים – סבונים, מכלי שמפו, מגבות איכותיות ועוד ועוד. אך כל הגודש הזה יכול ליצור מראה עמוס מאוד בחדר האמבטיה, שאינו משתלב היטב עם הקווים הנקיים של העיצוב המודרני. לכן, כאשר אתם מתכננים חדר אמבטיה בעיצוב מודרני, חשוב מאוד להקדיש מחשבה גם למקומות האחסון שבחדר. ודאו כי אתם בוחרים ארון לאמבטיה הכולל מקום מספק לכל הפריטים השונים שלהם אתם נזקקים מדי יום ושימו לב גם לחלוקה הפנימית בתוך הארון. כדאי לבדוק למשל שארון האמבטיה כולל מספיק מדפים ושהרוחב שלהם מתאים לאחסון של מגבות או פריטים אחרים. מלבד זאת, אם יש לכם פריטים קטנים שצריכים להיות זמינים ונגישים בקלות, ניתן להתקין מדף קטן או לוודא שיש לכם די מקום ליד כיור האמבטיה.

אביזרים משלימים

בחרתם ריצוף, ברזים, כלים סניטריים ואריחים? החלק הקשה מאחוריכם. כעת נותר לכם רק ללטש את מראה חדר האמבטיה באמצעות אביזרים לאמבטיה. גם כאן חשוב להתאים את האביזרים הללו לגוונים של החדר ולסגנון שלו. לדוגמה, אם השקעתם בסגנון מינימליסטי ויוקרתי, כדאי לשים לב גם לבחירת מתלי המגבות והדיספנסרים לסבון הנוזלי. תוכלו לדוגמה להתקין טבעות מוזהבות למגבת, וכך להכניס מעט ניצוץ לחדר האמבטיה או להעדיף מתלה בגימור מוברש ליצירת מראה רגוע יותר. בשורה התחתונה – זכרו כי החדר נועד בשבילכם והעיצוב שלו צריך להיות גם נעים וגם פונקציונלי.