איזה ציוד אתם צריכים באמבט?

 חדר האמבטיה הוא כבר מזמן לא עוד חלל בבית אלא כזה שצריך לקבל את הכבוד הראוי לו. הוא אמור להיות המקום בו אנו מתפנקים במקלחת כיפית, המקום בו אנו מתארגנים ומתכוננים ליציאה מהבית וככזה הוא צריך להיות מעוצב ומזמין.

הציוד שבו צריך להיות איכותי וצריך להיות מתאים לחללים רטובים. מעבר לפריטים הסטנדרטיים יש שלל אביזרי אמבטיה שאפשר להוסיף לחלל חדר האמבטיה, אביזרים מעוצבים ויפים, כאלו שנועדו לשימוש או רק לדקורטיביות. אז איזה ציוד אתם צריכים? למה חשוב שתשימו לב? הנה כמה דברים חשובים שיכולים לסייע לכם.

בחירת ארון אמבטיה

הראשון ברשימה והמשמעותי ביותר הוא ארון אמבטיה. הוא אחד הפריטים החיוניים ביותר בחלל האמבטיה כי הוא אמצעי אחסון פונקציונאלי יחד עם רהיט דקורטיבי לכל דבר. בחירה של ארון אמבטיה צריכה לכלול כמה פרמטרים. יש את סוג הארון שיכול להיות ארון עומד או תלוי, ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו כשארון תלוי תופס פחות מקום בחלל ומתאים לחללים קטנים יחסית ואפשר לנקות מתחתיו. יש את חומרי הגלם מהם צריך לבחור כשהדגש הינו עמידות בלחות ורטיבות, יש את גודל הארון שצריך לקחת אותו בחשבון בהתאם לגודל החלל שעומד לרשותכם, יש דגמים שונים עם מגירות, דלתות שנפתחות לצדדים או בהרמה והבחירה היא בהתאם לנוחות.

אביזרים נוספים

ציוד נוסף שצריך להיות בחדר האמבטיה ואותו תצטרכו לרכוש במידה ואתם משפצים או בונים בית חדש כולל ראשי טוש או זרועות מעוצבים למקלחת, מוט פינוק, ניאגרות סמויות ולחצנים, מזלפים למקלחת ומחזיקי מזלף, פחי אשפה רגילים או אלקטרוניים, סיפונים, טוחני אשפה, ברזים ואיבזור אלקטרוני, אסלות, צינורות גמישים, מעדני זרם, מתקנים לנייר טואלט, ידיות אחיזה, מראות, מתקני סבון נוזלי, כיורים וסבוניות.

כמובן שלא כולם חובה וחלק מהאביזרים הללו ניתנים לבחירה האם רוצים לאבזר איתם את חדר האמבטיה או שלא. האביזרים הללו אמורים לא רק לסייע לנוחות אלא גם לתת את הטאץ' העיצובי שלהם, ולכן בחירה שלהם צריכה להיות מוקפדת. רחצה בחדר האמבטיה ושימוש בחלל הזה באופן כללי צריכים להיות חווייתיים והאביזרים הללו תורמים לכך.

אל תוותרו על איכות

ציוד לאמבט הוא ציוד שרוכשים בדרך כלל לשנים רבות. זהו ציוד שצריך להיות איכותי וצריך להיות עמיד, כדי שהוא יעשה את העבודה שלו זמן רב ללא תקלות. ציוד לא איכותי עלול מהר מאוד להינזק ועלול להוביל לתקלות ובעיות נוספות. כך לדוגמא ברז אינטרפוץ באמבטיה שלא יהיה חזק מספיק עלול להיסדק מהר, להוביל לנזילה ובסופו של דבר להישבר.

המחיר הוא לא חזות הכול וכשאתם באים לרכוש ציוד לחדר האמבטיה כדאי שתיקחו את זה בחשבון. לא כדאי שתחשבו עכשיו רק איך לחסוך אבל תשלמו על זה ביוקר לאחר זמן קצר.