איזה אביזרים יהפכו את האמבטיה שלכם לדקורטיבית יותר?

 איך גורמים למקום הכי מפנק בבית באמת להיות כזה? איך גורמים לכל אמבטיה להיות בלתי נשכחת ולכל רחצה להיות מלווה בניחוחות נעימים, דקורציה מאירה וחלל שפשוט נעים להיות בו? לכבוד החדר הכי חשוב בבית: הנה כמה טיפים, אביזרים והמלצות שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם להרבה יותר דקורטיבי. 

לפני שמעצבים – מפנים

לפני שרוכשים אביזרים לאמבטיה ומתחילים לעצב את החלל, חשוב מאוד לעשות סדר. אז איך מתחילים ואיך עושים את זה נכון? מתחילים מבפנים ויוצאים החוצה. פתחו את ארונות האחסון בחדר האמבטיה ומיינו את החפצים שיש בהם: סכיני גילוח, תחליבי רחצה, מקלות אוזניים ישנים או קרמים שעבר זמנם – כולם צריכים לעבור ארגון מחדש, וייתכן ומחלקם תחליטו גם להיפרד לשלם. לאחר שתסיימו, לבטח תגלו שהתפנה לכם המון מקום בארון – וזו בדיוק המטרה. גם אם אלו חפצים שאנו לא רואים כי הם מוסתרים בתוך הארון, הם משפיעים מאוד על האווירה בחלל, תסמכו עלינו!   

המגבות שיעשו לכם שמח

למה דווקא להתחיל במגבות נעימות ומפנקות? ובכן, פשוט כי זה המפתח המיידי למקלחת מפנקת. אין כמו להתעטף בחלוק רחצה רך ועבה אחרי מקלחת חמה וטובה, ואין כמו לנגב את הפנים עם סיבים עדינים ורכים. מאחר ואנחנו כאן בענייני עיצוב, יש לנו פה רווח כפול: לא רק נוחות מדהימה (וממכרת! סביר להניח שלא תוכלו לחזור למגבות פשוטות בהמשך) אלא גם הזדמנות לעיצוב.

את המגבות מומלץ לבחור בצבעים המתכתבים זה עם זה, לדוגמה: גווני ניוד עדינים, בז' וקרם למראה בוהו-נורדי נקי, מגבות פסטליות בגווני ורוד עדין למראה מתוק וחמים או מגבות בגווני תכלת וכחול לגווניו למראה נקי המשדר תחושה של ים טהור. את המגבות תוכלו לגלגל ולהניח על מדף – והנה לכם אביזרים לאמבטיה שהם גם פרקטיים וגם יפהפיים.

פרחים ועציצים הם החיים (גם אם מיובשים)

איך מוסיפים חמימות ועניין לחלל האמבטיה? פשוט מאוד, מוסיפים פרחים. אם אתם משקיענים, תוכלו לרכוש אגרטל במראה מעניין (בז' עם נקודות בצבע זהב, אנחנו מדברים אליך) ולהוסיף כמה פרחים אמיתיים, אותם תצטרכו להחליף מדי שבוע. אין לכם מושג כמה זה ישדרג את חדר האמבטיה. גם פרחים מיובשים יעבדו כאן נפלא. גם עציצים אוהבי לחות, אגב, עושים את אותו האפקט ומוסיפים ירוק בעיניים ושמח בלב.

צמר גפן מעוצב

טוב, אנחנו לא באמת מתכוונים שתתחילו לעצב את צמר הגפן שלכם – אבל כן שתתנו לו מקום של כבוד. איך הוא יגמול לכם חזרה? במקסימום יופי! את צמרוני האוזניים ואת צמר הגפן תוכלו לשים בתוך קופסאות קטנות ומעוצבות – עשויות קש, זכוכית, חרס או כל חומר ומראה אחר שאתם מתחברים אליו. את הצנצנות הסגורות הניחו בתוך כלי מאורך, והנה לכם פתרון מעוצב ויפהפה לחדר האמבטיה.