טיפים לבחירת אמבט

 רוצים לדעת כיצד לבחור את האמבטיה המתאימה לכם ביותר? בדיוק לשם כך אנחנו כאן! החלפת אמבטיה ישנה לאמבטיה חדשה, ובוודאי שמעבר דירה ובניית חדר אמבט חדש, זה ללא ספק צעד שיהפוך את חדר הרחצה שלכם לחדש ונוצץ. לא משנה אם אתם רוצים להחליף את הישנה, משפצים לחלוטין או עוברים לבית חדש – אתם וודאי זקוקים למספר אפשרויות עיצוב, סגנון ופונקציונליות כדי להבין מהי האמבטיה המתאימה לכם ביותר. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בכך.

מהו סוג האמבטיה הטוב ביותר?

למען האמת, אין דבר כזה "הסוג הטוב ביותר". יש חומרים טובים יותר מאחרים, יש סגנונות המציעים פונקציונליות רבה יותר מסגנונות אחרים, אך למעשה הרבה תלוי בסגנון האישי שלכם, בתקציב העומד לרשותכם ובאילוצים נוספים. כך למשל, אמבט עצמאי דור מקום רב יותר בחלל מאשר אמבטיה שקועה, פשוט כי הוא צריך להיות ללא גבולות מכל פינותיו – אז הנה לכם אילוץ ראשון שיכול להשפיע על הבחירה. במאמר שלפניכם ננסה להציע מספר טיפים שיעזרו לכם להבין מהם הפרמטרים השונים לבחירת האמבט המנצח – זה שיתאים לכם ביותר וגם יהיה אופנתי, מעוצב ואיכותי.

מתחילים בבחירת סוג האמבטיה

אמבטיה עצמאית

אמבטיה עצמאית, כפי שהזכרנו קודם לכן, היא נהדרת לעיצוב החדר והיא גם נוחה מאוד. עבור הילדים שבחבורה, זוהי גם בחירה פרקטית מאוד כי יהיה להם נוח להפליא לטפס פנימה. אם אתם אוהבים את המראה אבל עומד לרשותכם חלל צפוף, שקלו לבחור אמבטיה עם גב לקיר או בצורת D.

אמבטיה מובנית

אמבטיה מובנית יכולה להשתלב מצוין בחדרי אמבטיה קטנים יחסית. היא חסכונית במקום וגם מגיעה בגדלים שונים, מה שמאפשר לכם לבחור את הגרסה שמידות החדר יתאימו לה באופן מושלם.

מקלחון

מקלחונים מהווים את הבחירה הפרקטית ביותר וגם זו שתהיה כרוכה בהשקעה המינימלית ביותר, לרוב. מקלחון זו בחירה מעולה לחדרי אמבט קטנים במיוחד, אך גם במסגרת הבחירה הזו תוכלו "לשחק" קצת כיוון שתוכלו לבחור בזוויות עגולות יותר, או בצורת L שתחסוך עוד יותר מקום וגם תהיה מעניינת יותר בחלל.

אמבטיה כפולה או יחידה?

האמבטיה הסטנדרטית מיועדת לרחצה של אדם אחד בנוחות, אך אם תרצו להתפנק באמת וגם יש לכם מקום בשביל זה, תוכלו לבחור באמבטיה כפולה המיועדת ליותר מאדם אחד. באמבטיות כפולות לרוב גם ימוקמו הברזים במרכז, כדי שהמשתמשים בה יוכלו להגיע לברז בקלות ובנוחות. זו אפשרות מעולה גם לרחצה של שני ילדים יחד.

סגנון עיצובי

אנחנו חיים בעידן שמציע לנו אינספור סגנונות עיצוב, וזה פשוט נפלא. בבואכם לבחור את אמבט החלומות, תוכלו לבחור מבין סגנונות מסורתיים יותר לעיצובים עכשוויים ואופנתיים. כך למשל תוכלו לבחור באמבט עצמאי עם רגליים מנותקות בסגנון וינטאג' יפהפה, תוכלו לבחור בקרמיקה צבעונית או עם צורות גאומטריות מעניינות ואפילו להוסיף כלים סניטריים בצבעים שונים שיתכתבו עם הסגנון שבחרתם.